حقیقت جالب

کلاس دوم سه - این داستان رو که براتون تعریف می کنم ، حقیقت داره . ممکنه خنده تون بگیره . بسم الله :


روزی 4 تا دانشجو بودند . شب قبل از امتحان عوض اینکه درسشون رو بخونند ، می رن خوش گذرونی . بعدش که خوش گذرونیشون تموم شد ، اومدن گفتند که ما باید یک کلکی بزنیم که استاد ازمون امتحان نگیره . نقشه خودشون رو درست می کنند . فرداش که می رن پیش استادشون ، استاده می بینه که این 4 تا با لباس کثیف و خسته و خرد وارد کلاس شدند . می گه : شما چرا این طوری هستید ؟

یکیشون میگه : راستش دیشب داشتیم با ماشین میومدیم ، ماشین وسط راه پنچر شد و مجبور شدیم تا اینجا ماشین رو هل بدیم . 

استاده که می بینه بیچاره ها نتونستن برسن و درس بخونند ، بهشون می گه : خوب بچه ها ، بهتون فرصت می دم . 3 روز مهلت دارید تا درس هاتون رو بخونید .


بقیش ادامه مطلب !

ادامه مطلب ...

خبری بد

سلام .

امیدوارم از این خبر ناراحت نشید .

امتجانات ترم شروع شده و همونطور که الآن خودتون فهمیدید ، باید برم دنبال کار و زندگیم و کمتر سر می زنم . انشاءالله وبلاگ رو بروز می کنم .

چگونه صابون تمیز می کند ؟

کلاس دوم سه - مایعات هم مثل مواد دیگر از مولکول تشکیل شده اند . یک مولکول آب کوچکترین مقدار آبی است که تمام خواص آن را دارا است .

فکر کنید که شما و چند تن از دوستانتان مولکول های آب هستید ، دست های یکدیگر را محکم بگیرید و زنجیروار دایره ای تشکیل دهید . اگر یکی از دوستان شما بخواهد دست های گره خورده شما را باز کند ، در می یابد که این کار بسیار دشوار است . در مورد مولکول های آب هم همینطور است . وقتی که مولکول های آب به یکدیگر می چسبند ، لایه ای بر روی سطح آب تشکیل می دهند که آن را کشش سطحی می نامند .

حالا تصور کنید بین افرادی که این دایره را تشکیل داده اند ، فاصله وجود داشته باشد ، در این صورت هر کسی به راحتی می تواند وارد این دایره شود . بعضی از مواد می توانند کشش سطحی آب را بشکنند و مقاومت زنجیرها را کم سازند . یکی از این مواد صابون است .

اگر لباس ها را تنها با آب بشویید ، لباس ها به خوبی تمیز نمی شوند ، چونکه کشش سطحی آب نمی گذارد ذرات کثیف وارد آب شوند ، از آنجایی که صابون این لایه را می شکند ، ذرات کثیف از لباس ها جدا می شوند و به راحتی وارد آب می شوند ، به همین دلیل است که لباس ها تمیز می شوند .



انواع قالب های شیرینی

سلام . تو این پست براتون انواع قالب های شیرینی رو گذاشتم و می تونید ببینید که چقدر این شیرینی ها قشنگ درست شده اند . برای دیدن شیرینی های زیبا روی ادامه مطلب وبلاگ کلاس دوم سه کلیک کنید .


12 Unusual Cookie Cutters

ادامه مطلب ...

اشکال ساخته شده بوسیله غذا

کلاس دوم سه - این شکل ها واقعا خیلی زیبا هستند ، کسی که این ها رو ساخته ، واقعا خیلی حوصله و استعداد داشته . آخه چطور می شود با پوست میوه ها ، انواع غذا ها شکل های زیبا ساخت ؟ پیشنهاد می کنم ببینید . خیلی کاره جالبیه . یک عکس هم گذاشتم تا ببینید چطوریه . برای اینکه بقیه رو هم ببنید ، به ادامه مطلب بروید .


Apple Skull

ادامه مطلب ...